Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Όσπρια: Σε ποια ποσότητα μειώνουν την «κακή» χοληστερόλη





Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επίσημο περιοδικό του Καναδικού Ιατρικού Συλλόγου δείχνει ότι η κατανάλωση οσπρίων –φασόλια, ρεβίθια, φακές, αρακάς– μπορεί να μειώσει την «κακή» (LDL) χοληστερόλη.

Κυριακή, 21 Αυγούστου 2016

Πράσινες vs μαύρες ελιές: Προσοχή στην πίεση του αίματος – Τί πρέπει να ξέρετε





Η διατροφική αξία της ελιάς έχει γίνει “ευαγγέλιο” στα χείλη των διατροφολόγων εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ανεξάρτητα από το είδος, η ελιά είναι πάντα ευεργετική για την υγεία σας.

Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016

Γιατί δεν πρέπει ποτέ να βάζετε τις πατάτες στο ψυγείο





 Οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν το καλοκαίρι μπορεί να μας βάλουν σε πειρασμό να αποθηκεύσουμε στο ψυγείο ακόμη και τρόφιμα που κανονικά αφήνουμε σε κάποιο ντουλάπι ή σε ένα καλάθι επάνω στον πάγκο της κουζίνας.

Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

Πεπόνι: Ο «χρυσός» θησαυρός του καλοκαιριού





Τα πεπόνια, τα υπέροχα χρυσά φρούτα του καλοκαιριού, είναι χαμηλά σε θερμίδες, μόλις 64 θερμίδες το ένα φλιτζάνι, ενώ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα.